tirsdag 12. august 2014

Et sted mellom Las Vegas og San Fransisco...
 
 Jeg er enormt glad i dyr. Kunne hatt mange mange!
 Det vil ikke kroppen min. Allergi er ikke noe alright for en dyrekjær sjel.. Ikke noe bedre å ha barn som ønsker seg hund mer enn noe annet. Det toppes ikke så bra med at også far i huset har pelsallergi. Vi er bare dømt til å være uten dyr....
 
Nå har det seg sånn at vi til tider låner verdens vakreste lille hund. Vi henter henne når vi vil, og leverer henne tilbake når de voksne i huset er tette og orker ikke mer. En god løsning!
 

Hun er noe av det vakreste og snilleste som finnes. Hun er rett og slett "tantes" lille gulljente!
.
 
Et sted mellom Las Vegas og San Fransisco i ferien vår ble det bestemt at vi skulle skaffe oss en liten undulat. Vi ønsket oss en gutt, siden de skal være lettere å temme, lettere å få til å snakke, og de   skravler mindre.
 Til vinteren bestemte jeg og barna oss for.  Til høsten ble kontrameldingen fra pappa i huset.
Forrige onsdag gikk turen til alle dyrebutikker i nærområdet. For bur og utstyr hadde vi arvet allerede. Den onsdagen ble våre hjerter tapt til en liten turkis og grå gutt. Vi så på mange, men V hadde bestemt seg. Det hele gikk litt fortere enn vi hadde tenkt i utgangspunktet,  men med tanke på hvor lenge vi har ønsket oss et dyr har det tatt mange år!
 
 
Vi hentet han i går. Frost heter han og er virkelig verdens snilleste gutt.
Han har allerede sittet på fingeren. Vi får klappe på han og vi har sussa i dag!
Han er bare såååå god! Vi har blitt fryktelig glad i han.
 
"Jeg tror jeg fant riktig fugl til oss, mamma!" V var veldig så stolt i går.
Hun har så rett, så rett!!
 
 
Frost bruser seg opp når jeg snakker med han... Han nikker og smatter. Tror vi kan få mange fine samtaler i årene som kommer. For endelig har jeg fått en som kan være enig med meg i alt!!
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar