lørdag 16. august 2014

Forfengelighet....
 
Jeg skal ikke ha på meg at jeg er den mest forfengelige, men at man tar seg litt godt ut skader jo ingen.
Når jeg da har rundet de berømte 40 er det lov å være seg selv, være stolt av hvem jeg er og det er nok!
Eller er det det?? Joda, det er det.... Men så er jeg jente da. Liker å forandre håret oftere enn enkelte bytter underbukser ( hihihi.... Kanskje ikke fullt så ille!?!) Sjeldent samme hårfarge så lenge, og som mannen min uttrykte så hjertelig for noen år siden: "Du eier ikke stil du, Line!" Det skal sies at han hentet seg fort inn igjen med å fortelle meg at jeg ikke bare hadde 1 stil, men mange forskjellige. Det er jo sant!
 Jeg liker å være meg, og da får klærne og stilen følge humøret!!
 
For en stund siden kastet jeg ut min nysgjerrighet om falske vipper. Fikk noen tilbakemeldinger på det. Sjekket litt på nett for priser.
Hjelpe meg for noen priser!
Her ble min gode venninne Anja den reddende engelen, som hun faktisk er til stadighet har jeg kommet frem til. Hun skulle sette på, og gav meg en tilbakemelding på hvor flott det var. Vakre vennen min ble enda flottere! Hun hadde vært hos Jeanett...
 
Jeg tok sjansen og besøkte Jeanett.  Hun legger flotte naturlige vipper for bare 450,-, og den prisen kan man ikke klage på! Det er ikke engang lov til å rynke på nesa.. Påfyll etter behov, siden de sitter forskjellig på forskjellige folk. Det har en pris på 350,-, heller ingen dårlig pris. I forhold til andre steder jeg har vært å sjekket er det rett og slett alt for lite, spør du meg!
 Jeanett legger også negler til samme pris. Nesten litt løp og kjøp dette egentlig..
Jeg unner alle å få oppleve ei jente som Jeanett i denne bransjen. Ei superkoselig jente med en service uten like!! Hvem sender melding og lurer på om de er som forventet på en lørdagskveld? Det er ei som bryr seg om kundene sine det...
Jeg er superfornøyd!!!
Om du vil ha kontakt med henne er det bare å legge inn en liten kommentar så skal du få både navn og telefonnummer til henne.
 


1 kommentar:

  1. Ånkli fin, ble du. I morgen er det to til som får samme behandling. Det kan også være verdt å merke seg at hun gjør dette på søndager i egen salong. Flotte jenter er dere begge to uansett vipper!

    SvarSlett