onsdag 2. juli 2014

Snille mannen som oppfyller drømmer!
 
For mange år siden da tvillingene var små oppstod en drøm i mitt hode. Jeg hadde den en stund før jeg fortalte den til kjæresten min. Den var litt for dyr, litt for stor, og litt for mye drøm for meg og min lommebok. Jeg var jo hjemmeværende mamma med to små barn.....
Men er drømmen stor  nok, så snakker man om den. Fortsetter å drømme, og ønsker seg masse!!
 
Drømmen besto av en tur til USA det året vi ble 40, for da ville barna være så store som 11 år. Minnene ville de kunne ha resten av livet. Minner som skulle bringe frem et smil! Vi skulle dra på fornøyelsesparker, restauranter, strender og hoteller.
Vi skulle virkelig kose oss!
 
I morgen drar vi!!!
Snilleste mannen min har sørget for at min store drøm går i oppfyllelse. Han har sørget for flyturer, hoteller, leiebiler, fornøyelsesparker, turer. Jepp, skriver alle tingene i flertall. For vi skal til Florida først, før vi flyr videre til California! Snakk om snill mann!! (og han er bare min!!)
 
Dagen i dag har derfor vært litt sånn høyt og lavt. Det har kommet og gått sommerfugler i både stor og liten mage. Det har vært vanskelig å konsentrere seg om noe som helst egentlig. Vet ikke hvor mange ganger vi har snakket om hva vi har pakket, hva vi mangler eller hva som burde gjøres for vi legger oss i kveld. Eller hvor mange ganger jenta vår har telt timer til vi sitter på flyet!
 
Rose-jordbær som mommo kalte det!


Vi leker ikke med maten!!!!

Favorittfargen din mamma??? Rødt! Ok....
Og jeg fikk en rød L. Fineste!!!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar