søndag 21. september 2014

Da er jeg i gang...
 
Tanken slo meg for noen år tilbake. Det var fryktelig skremmende. Det er jo tross alt over 20 år siden sist jeg var selv elev og satt på skolebenken... Men alt til sin tid.I år var tiden kommet. Skummelt!
Jeg kan jo det jeg driver med. Mangler bare papirene på det. Det er ikke noe jeg skryter av, men har fått det bekreftet av mer enn ett annet menneske. Jeg føler meg trygg i det jeg gjør. Jeg har de beste mentorene på jobb. Jeg har de beste folka rundt meg!
Jeg har havnet på rett hylle i livet. Det er deilig!
 
Så var det bare å få disse papirene i orden da. Det er jo ikke bare bare... Eller?
Denne helgen har jeg begynt på min vei til å bli Barne-og Ungdomsarbeider.
 
Dagen må jo starte med kaffe... Sommerfugler i magen.
 
Her skal jeg tilbringe 8 helger frem til sommeren 2015..
 
Litt mat i magen for å klare å få inn litt hjerneføde...
 
Dette blir fint! Jeg forstår det de snakker om. Jippi! Det var jo en av fryktene som ropte høyest!
 
Litt frisk luft er greit å få etter noen timer i en kjeller....
 
Jeg lo litt av meg selv da dette ble lørdagsmiddagen denne helgen... Studenttilværelsen slo inn gitt!
 
Jeg har blitt kjent med fantastiske lærere og supre elever. Jeg gleder meg til å se dem igjen!
Jeg skal forberede meg så godt som over hode mulig. Dette blir bra!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar