onsdag 10. september 2014

HJELP!!!!
 
 
Nå er det helt tomt!!! Hjelp!
Alle som kjenner meg vet at jeg ikke kan klare meg noe særlig lenge uten. Dette er krise!
Så krise at jeg faktisk dro tidligere på jobb bare for å få meg en kopp!
Ja, jeg er skikkelig kaffekjærring! Helt rå på denne kaffen. Første koppen blir som oftest sånn litt over 7 om morgenen. Den siste blir i 23 tiden. Sover som en stein, om noen lurte! I mellom disse to koppene blir det alt fra 2 til 5 kopper.
Men nå er det altså tomt!
 
 
Da jeg gikk på videregående var jeg mest kjent for alle tekoppene mine. Hadde ikke oppdaget kaffen enda da faktisk.
 Jeg elsker fremdeles te! Har det i alle varianter og fasonger... En hel skuff full!
Så i dag ble det te på lille mann og meg når de andre dro på spilletime.
Jeg sparer på Mummikopper og elsker de! De er passe store, og alle er forskjellige.
Det er jo en fordel når alle bruker en om dagen her i huset.  Da er det lettere å huske hvilken kopp som er sin egen.
 
 
Jeg oppdaget ikke helt kaffen før denne "lille" maskinen kom under juletreet mitt for noen år siden. Kunne ikke klart meg uten.
Vanskelig å egentlig like vanlig traktekaffe når man er blitt vandt med ferskkvernet!
Skiltet måtte mannen i huset bare kjøpe i San Fransisco. "Denne må du bare ha, Line!!" ljomet det gjennom et liten butikk på Pir 39.
 JEG ER SÅ ENIG!!!
 
 
JEG DRIKKER KAFFE FOR DIN SIKKERHET!!!


1 kommentar:

  1. Skjønner ikke hva du mener.... jeg har EN kapsel igjen. Den er til i morgen tidlig. Da MÅ jeg i butikken. Seriøst. Totalt urutinert!

    SvarSlett