torsdag 26. juni 2014

Den kreative med for mange ideer....
 
Denne uken har en av mine drømmer blitt oppfylt av mine foreldre. Jeg er den lykkelige eier av en Overlock-maskin. Det er sikkert noen som lurer veldig på hva dette er, og de som allerede er bevandret innen symaskiner vet det godt.  En Overlock-maskin er neste steg når en vanlig symaskin blir litt uproff alene...
Jeg er arvelig belastet innenfor søm (farmor), hekling (mamma) og strikking (mormor). Maling og tegning (morfar) og kreativ løsningsorientering (pappa).Det er gøy å skape!!

 Jeg har mange ideer som sjeldent får se dagens lys, men noen kommer og de får bli. Når kreativiteten og snakketøyet tar overhånd ser min kjære mann litt skjevt på meg med et oppgitt uttrykk. Han vet hva som kommer, han vet hva han har i vente, men han vil aldri kunne forstå hvor alle disse ideene kommer fra.... Når kreativiteten tar overhånd og jeg innser at dette ble litt vilt blir gjerne sluttreplikken "Men det er derfor du elsker meg!". Mange ganger kommer latteren hos husbonden frem og et svar kommer kjapt "Det er jeg faktisk litt usikker på!"




 
 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar