mandag 30. juni 2014

HURRA FOR MEG!!!
 
Denne dagen har jeg gledet meg til lenge. Kanskje litt merkelig, men det er en flott dag. 40 år er rett og slett rått å bli. Fantastisk!!
Det er en del av vennene mine som faktisk blir 40 i år. Ei snakket jeg med i mai da hun ble 40. Jeg lurte selvfølgelig på hvordan det føltes. Hun sa det så veldig bra: " Jeg så ut som ei litt sliten dame mellom 30-40 i går, men i dag ser jeg ut som den spreke dama mellom 40-50!"
Jeg er så hjertens enig med henne.
Det er trygt og godt å bli "voksen", for 40 er en "voksen" alder. Jeg skal med stolthet fortelle alle som vil høre at jeg er blitt voksen. Eller har jeg det? Jeg liker fremdeles mine bie-sko. Jeg ler høyt av barnslige vitser, en promp, eller noen som snubler. Jeg kjenner meg ikke så fryktelig annerledes enn på lørdag! Det er vel egentlig det som er godt med årene som går. Jeg føler meg ikke eldre, kjenner jeg fremdeles er 25 i hue. Men så mye mer trygg på meg selv og mine meninger. Jeg er tryggere på hvem jeg er og hvordan jeg viser hvem jeg er. Jeg er meg!
 


Servering av barna... Snille barna!

Super kos! Helt etter mammaens hjerte!

Fikk se "Modig" også....

Og til slutt hadde barna show med dette utstyret. Supert!!! Hva mer kan en mamma ønske seg?

Mannen spanderte middag på Buen på Lørenskog Hus.

Jeg fikk det jeg liker aller best til dessert! Friterte bananer! Mmm...


Jo, dette er noe denne mammaen ønsket seg... Og den funka kjempefint for meg som elsker å gå barbent!
 
Tusen takk til alle som har sendt meg meldinger på alle de medier jeg er på.
Tusen takk for familie med og uten blodsbånd som har vært med å feire meg hele tre dager til ende!
Jeg kommer aldri til å glemme dette!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar