fredag 27. juni 2014

GOD SOMMERFERIE!
 
Det er litt rart å ha gått fra 2 måneders sommerferie til 4 uker, uten egentlig å ha byttet arbeidsplass. Noen ganger savner jeg sommerferiene, høstferiene, vinterferiene og alle skoleplanleggingsdagene. Men i bytte har jeg virkelig fått en flott jobb som baseleder på en SFO.
I dag var siste SFO dag. Alle papirer, alle rom, alle hyller og skuffer er sett over. Klare for et nytt SFO-år i august. Klart til å ta imot nye barn. Det gleder jeg meg til.
Men først litt kaffe på rektors kontor.... 
Som seg hør og bør har vi ledere på skolen kosa oss ekstra mye. Vi gir hverandre gaver (Man gjør det på skoler. Gir til de man har jobbet tett med i skoleåret som har vært). Klemmer og koser!
Vi manglet ei, og det var siste dag for en annen. Jeg fikk klemt og ønsket "god sommer" som best jeg kunne. Kjempet mot tårene... (Jeg er bare såååå lettrørt!).
Nå er jeg klar for sommerferie!! Det skal bli enormt godt. Kose meg med mann og barn...
 

1 kommentar: