søndag 10. august 2014

CALIFORNIA

Nå er jeg klar til å ta dere med på vår tur til California. Vi fløy fra Florida, og gledet oss masse. Ikke bare hadde vi masse å se frem til som turister. Vi skulle også endelig få besøke venner i
San Fransisco. De flyttet dit for 3 år siden. Thomas spurte oss om hva vi syntes var best med hele turen (vi var hos dem 2 dager før hjemreise, så turen var jo nesten ferdig). Jeg ble svar skyldig. Hee turen var fantastisk!! Men sånn i ettertid har jeg tenkt at dagen sammen med dem faktisk var en av de beste. Vi fikk vært sosiale, vi fikk spise god mat, vi fikk klemmer og vi fikk være med kjære venner!
Men først må vi starte med begynnelsen.... Klar? Here we go!
 

 
Los Angeles...
 
Den "lille" bilen vi fikk utlevert... Den var faktisk litt større enn vi hadde betalt for!
 
 
Santa Monica!
 






 
 

 
Når de har så voldsomme wather-splash at alt blir vått, da må mor henge sokkene til tørk!
 




 
 
 
 










 
Vi var på Cola-produkt smaking... Ikke alt som var like godt nei!
 






Muir-Woods. Et fantastisk sted! Må oppleves i San Fransisco...
 








 
Her bor våre venner... Så koselig og skjevt at roen rådet!!
 



 
Lombardo
 



Alcatras...
 


 
K har kjøpt seg tidenes kuleste sokker.... Hva får man ikke i Amerika??
 
 
Takk for oss! Vi kommer tilbake til deg en dag, Amerika. Turen vil aldri bli glemt...
En fantastisk tur som jeg håper flere har muligheten til å gjøre.
 


1 kommentar:

  1. Flotte bilder og koselig å lese, skjønner at dere har hatt en koselig og fin tur. Koser meg med bildene og teksten her på Nesbyen. Svigerfattern-

    SvarSlett